25 dec. 2012

Ajfååån

Så där dagen innan julafton fick jag en Iphone av pappa (julklappar är ju totally overrated) (och nej det var ingen ny fancy phone det var en begagnad "jag tog hem den här från jobbet" fancy phone).

De som känner och umgås med mig vet att jag har ett litet hat mot Iphone. Jag hatar den där skiten för att den stjäl mina vänners uppmärksamhet från mig (jo hej attention whore). Och sen gillar jag inte att alla kan bonda över instagram och inte jag, för min gamla telefon var gammal som gatan (nåja) och kunde inte ha instagram.

Men nu får vi se. Jag lär ha en hat/kärlek relation till min nya telefon. Men passionerade förhållanden lär ju vara bra, typ. Hur som helst, nu kan jag också checka av ny telefon från min önskelista. Välkommen till familjen nya telefon!

Ny telefon - Check!
Pengar - Check! (pjuuh, nu kan jag betala räkningar den här månaden också, älskar julen)
Nagellack - Check!

Inga kommentarer: