31 dec. 2012

Året som gått, del 2

Maj

 Maj var en månad där vi mest hängde på balkongen, försökte få klart det sista för terminen och sånt där. Det var också den månaden då jag faktiskt insåg att Annika inte var "ordentlig och tråkig" och Annika insåg att jag inte är en bitch. Så vi två började umgås väldigt intensivt. Åkte till Linköping och hängde med random människor. Det var även flottrace i vanlig ordning. Då var jag bakis och hängde med nubbe i en rosa stol.

Juni 

 Jag åkte hem till Åland över sommaren. Jobbade och sånt där. Annika kom till mig och lekte över midsommar. Vi hängde med fulla släktingar, gravida vänner och flummiga vänner. Sen hoppade jag över Östersjön och roadtrippade upp till Borlänge där vi lekte på festival.

Juli


 I juli började jag med en diet där jag inte åt någon laktos, socker, gluten eller stärkelse. Det hjälpte min mage väldigt mycket. Min kära syster konfirmerades, så vi firade henne lite. Sen åkte jag och hälsade på Annika och vi åkte på äventyr i Stockholm. Där lekte vi med andra studenter. De tyckte att vi var rätt dåliga på att ta hand om varandra och oss själva. Och vi åkte i fyra timmar mitt i natten från ena sidan av Stockholm till andra. I vårt hushåll tackade i Sara för det fantastiska året då hon och Jocke hade valt att flytta ihop. Och välkomnade Annika in i vår familj.

Augusti


 I augusti spenderade jag mer tid i Stockholm med fina tjejer. Jag brottades också med en låda klockan väldigt sent på natten. Sen tog Annika, jag och Johanna en paus från norden och åkte till Spanien. Där levde vi ett hippieliv och hade fruktansvärt roligt.

Inga kommentarer: