29 dec. 2012

Året som gått, del 1

 Januari






Jag började året med att vara shitfaced. Jag avslutade månaden med att åka till min kusin så hon kunde skaka vett i mig. Jag hade på något underligt vänster fått för mig att ingen kille ens ville titta på mig. Oh silly me!

Februari


Februari var faktiskt också en rätt händelselös månad. Eller jag kommer inte ihåg så mycket av den. Bilderna som är sparade på datorn säger att jag tog många långa promenader och att vi firade David som fyllde år. Bloggen säger att jag fick dåliga besked hos doktorn och stannade på Åland ett tag för att plocka upp mig igen. Men vi går vidare...

Mars



Mars verkar ha varit en mer händelserik månad. Vinter smälte bort och vi kunde inviga balkongen. EWG ägde rum så vi gled omkring, var bakis och lekte. Vi firade fler födelsedagar och lekte med maten. Vi lekte helt enkelt mycket och jag började njuta mer av livet.

April
 
Äsch. Inte ens så jäkla speciell månad. Syrran blev 15, jag åkte hem till ön och hånglade med någon random dude efter lite för många shottar. Vi åkte till Örebro för att leka med andra studenter. Jag hälsade på Linnea i Hedemora och klappade på hennes mage. Sprang lite vilse i skogen och festade i vanlig ordning. Jag och Johanna gick på bio och såg på Avengers. Mamma började fråga mig om jag träffade någon. Svar nej.


Inga kommentarer: